Alla inlägg den 11 november 2013

Av Sofia Eriksson - 11 november 2013 11:27

...nya möjligheter. Jag ligger på sängen under täcket och tittar ut genom fönstret. Jag ser vår stora björk vars grenar utan löv svajar fram och tillbaka. Jag ser blå himmel. Solen skiner men det är kyligt. Jag fryser och drar täcket över hakan. Idag har jag pratat med ortopedmottagningen för att skynda på remiss till dr Nyström i Enköping. Har även pratat med denne fantastiske kirurg, han har alltid tid. Snart ska jag åka till honom för undersökning, bedömning och även där få sprutor i nacken. Vad som händer sedan tar vi då. Nu är nu. Samlar in diverse papper som ska skickas till mitt juridiska ombud som företräder mig i min kamp mot försäkringsbolaget som nekar mig inkomst/pensionsförlust. Vansinne, men väldigt vanligt. I mitt fall handlar det inte om att bevisa min skada och invaliditetsgrad för det har jag svart på vitt. Jag måste bara bevisa och få försäkringsbolaget att förstå att om jag inte varit med om en trafikolycka och skadat mig så illa, hade jag idag arbetat heltid. Vilket jag gjorde innan min föräldraledighet ( det var i slutet av min föräldraledighet jag var med om bilolyckan).

Nu ska jag sova en stund, inatt har jag sovit dåligt pga extrem värk i nacken och huvudet...

Kramar från Whiplashmamman

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Whiplashmamman


Skapa flashcards