Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Sofia Eriksson - 19 maj 2015 12:28

Kära läsare!

Idag fyller vår mellandotter 7 år och givetvis gick vi upp tidigt och sjöng för henne och öste presenter över henne!! Jag vaknade med huvudvärk och yrsel, men stapplade upp och la mig hos Lova. Peter bar frukostbrickan och Agnes och Meja bar presenter.

Hur mycket jag än vill krypa ur mitt skinn och min kropp just nu så vill jag ändå stanna kvar i den, vara här med min familj och mina vänner. Jag känner också en enorm tacksamhet och ett lugn över att ha docent Åke Nyström i mitt liv. Tänk om alla eller åtminstone fler läkare var som honom! Han har ringt varje dag sedan jag kom hem efter operationen. Han är helt fantastisk, kan och vet så mycket, bryr sig om mig och alla sina patienter...man tror inte att det är sant.

På tisdag ska jag tillbaka till Linköping och träffa honom igen, för återbesök men också för vidare utredning. Jag har ju sedan bilolyckan varit domnad i områdena ansikte, armar och händer, ibland även ben och fötter. Dessa symptom har drastiskt ökat efter operationen. Teorier om varför samt eventuella diagnoser finns men jag avvaktar att skriva mer innan jag vet mer.

Tills vidare ligger jag och vilar, tar igen mig, njuter av mina barn, äter chips och dipp när jag inte mår för illa och ser massa skräp på tvn...

Kram

/Whiplashmamman

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Whiplashmamman


Skapa flashcards