Alla inlägg den 28 maj 2015

Av Sofia Eriksson - 28 maj 2015 22:43

God kväll, eller egentligen god natt kära ni,

Klockan är mycket men jag känner att jag vill skriva några rader innan jag somnar.

Delar av mig sover ju redan, såsom vänster fot, vänster hand med tillhörande pekfinger och långfinger, höger hand med samma fingrar. Armen ända upp till nyckelbenet och även vänstra ansiktshalvan.

Jag har lite huvudvärk men den lugnar sig betydligt med diklofenak och alvedon.

Innan operationen åt jag lamotrigin 100 mg morgon och 100 mg kväll, vilket Åke bad mig att trappa ner och sluta med. Nu tar jag bara alvedon vid behov och lägger för tillfället till diklofenak. Om det skulle bli för jäkligt så har jag stesolid att ta. Det bryter smärtspiralen.


Jag har legat i 2 dagar nu efter trippen till Linköping. Men ikväll var det vårfest på skolan för barnen och vi gick hela familjen. Det var musik, fika och fiskdamm mm. Vi såg knappt till tjejerna för de sprang omkrng och lekte med sina kompisar!

När vi gick hem var jag så stickig och domnad i min fot och händerna, yr och trött. Men nu ligger jag nerbäddad i sköna sängen! 

Planer för morgondagen är mycket vila, träffa goda vänner och pussa på min familj;) Lova ska inviga sin nya chokladfondue... det blir härligt fredagsmys det!

God natt,

/Whiplashmamman 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Whiplashmamman


Skapa flashcards