Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Sofia Eriksson - 25 juni 2015 23:01

Kära Ni,


Som rubriken lyder känner jag mig. Som alla gånger jag har minde smärtpåslag känner jag mig lyckligast i världen och bara njuuuuter av dagen, barnen och vännerna! Jag lyser som en sol...Underbart. Men nu ligger jag som en pannkaka. Men vad gör väl det. Jag känner av kroppen och dess funktion. Måste ju hitta mina gränser, och jag inser ju att gränserna kommer så mycket tidigare än jag väntat mig...så jag försöker väl tänja lite på dem!


Även om mina symptom minskat i grad så finns de kvar. Vissa mer som en skugga av något otrevligt bekant, som huvudvärken, smärta och domningar i händer och armar och värk under nyckelben osv. Medan vissa bekymmer finns tydligt kvar och blir märkbart sämre när jag varit aktiv; värken i nacken som knivhugg och nålstick, sockerdrickskänslan i armar och händer med svaghet i, synbortfall och ser vita prickar, tinnitus, yrsel, illamående, trötthet, värk i axlar, domnad i ansiktet...


Men jag har legat och sovit i eftermiddags och sedan var det kvällsmys med mina prinsessor. Lyssna på när mellantjejen läser, killa minsta på ryggen och hjälpa största tjejen med sin korsordstidning. Vi måste åka till biblioteket någon dag för Agnes fick 5 böcker att läsa i sommar från skolan, men de är snart utlästa så vi får fylla på bokförrådet;)


Nu ska jag försöka sova. Orkar inte skriva mer, händerna strejkar!!

Kram och godnatt

/

Whiplashmamman



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Whiplashmamman


Skapa flashcards